- Citirea lunar a indexului contoarelor;
- Controlul facturarii corecte a consumurilor in functie de indexul contoarelor;
- Intocmirea lunara a Listei de Plata (a cheltuielilor de intretinere) personalizata pe fiecare asociatie;
- Aducerea la cunostinta tuturor proprietarilor a modului de stabilire a cheltuielilor curente;
- Distribuirea de fluturasi individuali (fise individuale de plata);
- Incasarea intretinerii de la proprietari, cu casieri specializati;
- Tinerea lunara a contabilitatii asociatiei de proprietari;
- Prezentarea documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei;
- Prezenta in teren - vizitarea regulata a proprietatii;
- Efectuarea platilor si incasarii veniturilor;
- Mentinem relatia cu institutiile, furnizorii de utilitati si echipele de interventie: Administratia Financiara, R.A.T., Electrica, R.A.J.A.C., Distrigaz, etc., precum si cu terti;
- Somarea restantierilor si actionarea in judecata a rau platnicilor;
- Asigurarea de personal specializat (contabil, avocat, instalator, electrician, zugrav, etc.)
- Angajarea si urmarirea realizarii contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru:
- reparatii;
- inchirierea unor spatii sau elemente din proprietatea comuna;
- activitati sociale si alte tipuri de activitati;
- Supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si intretinere si participarea la receptia lor;
- Procurarea mijloacelor materiale necesare pentru intretinerea si reparatiile curente ale elementelor proprietatii comune
- Servicii de deratizare si dezinsectie;
- Raspunderea fata de functionarea si integritatea elementelor proprietatii comune, de mijloacele materiale ale asociatiei si de utilizarea in bune conditii a acestora;
- Informarea permanenta a asociatiei cu privire la legislatia in domeniu;
- Consiliere gratuita la intocmirea dosarelor pentru platile compensatorii (ex: subventii acordate de stat pentru plata intretinerii);
- Intocmirea documentatiei necesare infiintarii asociatiilor de proprietari;
Mentionam ca indeplinim orice alte obligatii prevazute de legislatia în vigoare.
Serviciile noastre sunt oferite in baza unui contract ferm de administrare prin care sunt stabilite clar raporturile cu clientii nostri si serviciile convenite cu acestia. Taxa de administrare pe care o percepem difera de la client la client, in functie de complexitatea serviciilor solicitate si de numarul de apartamente ce urmeaza sa le administram.